Język rozmowy z BOK – IVR

Międzynarodowe firmy zajmujące się usługami dla klientów indywidualnych mają dodatkowy problem podczas prowadzenia telefonicznego biura obsługi klienta. Problemem tym jest przekierowanie klienta do odpowiedniego konsultanta, który rozmawia w danym języku.

Doskonałym rozwiązaniem tego problemu jest system IVR, który przed połączeniem z konsultantem zapyta klienta o preferowany język rozmowy, a następnie przekieruje go do odpowiedniego klienta. Oczywiście zaproponowany system posiada także wiele innych funkcji takich jak ustalanie celu rozmowy, identyfikacja dzwoniącego klienta, a nawet automatyczna obsługa najprostszych zgłoszeń.

Tego typu system jest wyjątkowo prosty w modyfikacji, a w razie problemów czeka na nas obsługa techniczna, która zawsze służy radą i ewentualnym wsparciem. Inwestycja w takie rozwiązanie zwróci się w ciągu kilku pierwszych miesięcy, ponieważ obciąży naszych konsultantów. Dobrze skonfigurowany system IVR jest w stanie zmniejszyć średnią długość rozmowy z klientem nawet o połowę.

Oczywiście system taki w żaden sposób nie przeszkadza klientom, a wręcz przeciwnie. Większość dzwoniących jest zadowolonych z takiego rozwiązania, ponieważ są przekierowywani bezpośrednio do osoby, które jest w stanie im pomóc, a jeśli nie chcą przechodzić przez system automatycznej rozmowy w każdej chwili mogą połączyć się z konsultantem.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.