Produkcja reklam multimedialnych na potrzeby internetu

Studia posprodukcyjne zajmujące się kompleksowym wykonaniem reklam multimedialnych bardzo często zaniedbują udźwiękowienie reklamy skupiając się wyłącznie na wysokiej jakości obrazu. Dotyczy to w szczególności reklam tworzonych w celu wyświetlania ich w internecie.

Jeśli zamawiamy tego typu reklamę to warto poświęcić odrobinę więcej czasu na wybór studia, który zdoła wykonać zarówno audio jak i wideo w najlepszej jakości. Przede wszystkim powinniśmy zwrócić uwagę, czy dana firma posiada studio muzyczne, w którym produkuje ścieżki dźwiękowe. Niestety wiele firm nie posiadają takiego studia co z góry je wyklucza. Warto też przyjrzeć się dotychczasowym reklamom multimedialnym wykonanym przez dane studio i ocenić je zarówno pod względem jakości filmu jak i ścieżki dźwiękowej. Jest to najlepszy sposób na ocenę predyspozycji danej firmy.

Niestety to wszystko co możemy zrobić. Wypytywanie o konkretne narzędzia jakie są wykorzystywane podczas udźwiękawiania filmów nie ma sensu, ponieważ nie tylko one mają wpływ na efekt końcowy, ale przede wszystkim umiejętności twórców. Pozostaje nam wyłącznie wierzyć, że powierzyliśmy zadanie przygotowania reklamy dla naszej firmy wiarygodnym osobom, które sobie z tym poradzą.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.