Muzyka w reklamach

Dobra reklama, która ma przekonać klientów do naszego produktu powinna posiadać nie tylko dobrej jakości wideo, ale także przyzwoitą muzykę. Wydaje się, że jest to oczywiste. Niestety mimo to oglądając wiele reklam można zauważyć, że ich twórcy nie znają tej zasady.

Muzyka do reklam powinna być idealnie dopasowana, wybór piosenki tylko dlatego, że jest na topie nie powinien mieć miejsca. Nawet jeśli postaramy się o doskonały film reklamowy z znanymi aktorami to nie odniesiemy sukcesu jeśli ścieżka dźwiękowa nie będzie na wysokim poziomie.

Ostatnio dużą popularnością cieszą się reklamy z specjalnie przygotowanym podkładem muzycznym. Dzięki takiemu posunięciu reklama staje się oryginalna i przede wszystkim ciekawa. Niestety studia postprodukcyjne rzadko stawiają na podkład muzyczny. Często też produkcja muzyki do reklam jest poza ich zasięgiem.

Z tego powodu chcąc stworzyć doskonałą reklamę powinniśmy nawiązać współpracę nie tylko z studiem filmowym, ale także z studiem muzycznym i z jakimś ciekawym wykonawcą. Należy jednak pamiętać, że muzyka w reklamie powinna być wyłącznie podkładem, a nie motywem przewodnim. Oczywiście czasami złamanie tej zasady wychodzi na dobre, ale wszystko jest zależne od reklamowanego produktu jak i samej muzyki jaką użyjemy w naszej reklamie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.