Reklamy telewizyjne i bank głosów lektorskich

Reklamy w telewizji to czas, w którym odchodzimy od ekranów, aby zająć się innymi rzeczami, taki jak przygotowanie przekąski na dalszą część naszego ulubionego filmu. Niestety jest to zła wiadomość dla firm, które reklamują się poprzez reklamy telewizyjne.

Jeśli nie chcemy stracić ewentualnych klientów, którzy odchodzą od ekranu podczas reklamy to powinniśmy postarać się o dobry podkład dźwiękowy dla reklamy. Musimy stworzyć reklamę w taki sposób, aby widz odchodząc od telewizora nadal słyszał naszą reklamę i zrozumiał jej sens.

Oznacza to, że muzyka do reklam jak i głos lektora powinien być na najwyższym poziomie. Powinniśmy starannie wybrać osoby, które udzielą nam głosu do reklamy. W tym celu warto odwiedzić banki głosów lektorskich, w których znajdziemy próbki głosów różnych osób. Większość takich banków posiada próbki wielu ciekawych lektorów. Zarówno osób dobrze wszystkim znanych jak i tych mniej znanych.

Udźwiękawianie reklam dzięki takim bankom może być o wiele łatwiejsze, ponieważ nie będzie konieczne przeprowadzanie castingu w celu wybrania osoby, która podłoży swój głos do reklamy. Oczywiście to nie jedyna zaleta takich banków. Firmy posiadające banki głosów zazwyczaj oferują o wiele niższą cenę za udźwiękowienie reklamy niż jeślibyśmy mieli zrobić to na własną rękę.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.