Reklama multimedialna w internecie

Reklama w internecie to coraz trudniejszy temat, ponieważ standardowe reklamy w postaci bannera lub tekstu stały się szybko rozpoznawalne i omijane przez większość internatów. Z tego powodu warto zastanowić się nad nowymi formami reklamy, które zostaną dostrzeżone przez internautów i przede wszystkich ich zainteresują na tyle, aby odwiedzili reklamowaną stronę internetową.

Doskonałym wyborem aktualnie jest reklama w postaci krótkich filmików. Niestety mimo iż jest ona skuteczna to pojawia się problem podczas jej tworzenia. Wykonanie bannera zajmuje maksymalnie kilka godzin, natomiast w celu realizacji filmiku potrzebne jest studio muzyczne i filmowe. Jeśli w filmiku wystąpią żywi ludzie to będziemy musieli wynająć aktorów. Nie małym wydatkiem są także nagrania lektorskie lub nagrania muzyczne. W zależności jakiego typu filmik reklamowy zamierzamy przygotować. Jeśli dodatkowo będziemy chcieli uatrakcyjnić naszą reklamę to dobrym pomysłem będzie indywidualna muzyka do reklam.

Niestety większość agencji reklamowych, które do tej pory zajmowały się wyłącznie reklamą internetową nie jest w stanie przygotować takich materiałów. Nawet jeśli wykorzystamy bibliotekę dźwięków i bank głosów lektorskich to nie zdziałamy cudów. Dlatego warto znaleźć doświadczone studio postprodukcyjne i nawiązać stałą współpracę, aby móc dalej utrzymać się na rynku.

1 komentarz

    • Marek, 22-08-2019, 12:43

    Przedsiębiorcy powinni korzystać z wielu różnych metod promocji. Nie wszyscy dowiedzą się o naszej działalności w internecie, nie można pozostawiać sieci całego zadania, bo z doświadczenia wiem, że jest ona kapryśna. Dobrze jest sobie zrobić jakieś fajne materiały promocyjne, długopisy, smycze, naklejki wypukłe lub inne bajery. Ze swojej strony polecam, dają zaskakująco dobre efekty.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.